Bloemschikken

Bloemschikken Kerst (do 7 dec 2017)
Ondanks dat de Sint pas net weer in het land is, maken we onze volwassen leden graag attent op de traditionele workshop bloemschikken in kerstsfeer. We maken daarbij weer graag gebruik van de kennis en kunde van Jolanda Kessel, en de gastvrijheid van Monica Bloem & Tuin. U kunt dit jaar kiezen uit een tafelarrangement of een krans. De basis van beide stukken is bij iedeimage004reen hetzelfde, maar de uitwerking qua kleur en materialen is naar eigen wens in te vullen. Voor het tafelarrangement dient u alleen zelf een groot bord of platte (taart)schaal mee te nemen. En neem natuurlijk ook uw buren of vrienden uit de wijk mee, want hoe groter de groep hoe gezelliger het is (minimaal 8 en maximaal 18 personen).
Donderdagavond 7 december, 19:30-21:30 uur
Voor leden van wijkvereniging Velletri, en introducees

Locatie: Monica Bloem & Tuin, Nieuwe Landweg 2, 4731 TR Oudenbosch
Kosten:  € 15,- voor leden en € 25,- voor niet-leden (contant betalen bij inschrijving).

Opgeven
Tot uiterlijk maandag 4 december (ivm inkoop) bij Jolanda Kessel (email)
Bij het opgeven graag gelijk aangeven of u het tafelarrangement of de krans wilt maken.

Let op !
Als u zich wel opgeeft maar uw betaling is niet tijdig (4 dec) binnen, dan komt uw inschrijving helaas te vervallen.
Voor het tafelarrangement dient u zelf een groot bord of platte (taart)schaal mee te nemen.

Bloemschikken Kerst (do 8 dec 2016) – kerststuk of kerstkrans maken

Ook de volwassenen in de wijk Velletri wijzen we graag weer op onze traditionele workshop bloemschikken met als thema: “kerst”. Zoals altijd maken wij weer graag gebruik van de gastvrijheid, kennis en kunde van Monica Bloem en Tuin. U mag kiezen voor een kersttafelstuk of een kerstkrans. De basis is bij iedereen hetzelfde, de uitwerking qua kleur en materialen is naar eigen wens in te vullen. Neem gerust uw buren of vrienden uit de wijk mee, want hoe groter de groep hoe gezelliger het is (min 8 en max 18 pers).

Wanneer        Donderdag 8 december, 19:30-21:30 uur.
Wie                  Leden van Wijkvereniging Velletri, en introducés.
Waar                Monica Bloem en Tuin, Nieuwlandweg 2, 4731 TR Oudenbosch.
Kosten            € 15,- voor leden, € 25,- voor niet-leden (betalen bij inschrijving).
Opgeven        Tot uiterlijk maandag 5 december (i.v.m. inkoop) bij Jolanda Kessel, Anna Melortlaan 12
Let op !        Als u zich opgeeft vergeet dan niet te door te geven of u een kersttafelstuk of een kerstkrans wilt maken! Kerstspulletjes van thuis meenemen is ook mogelijk.
Afmelden    Als u zich wel opgeeft maar uw betaling niet tijdig (5 dec) binnen is, komt uw inschrijving helaas te vervallen. Als u moet afmelden, kunt u de volgende dag uw kerststuk afhalen in de winkel.