Nieuwjaarsduik

Nieuwjaarsduik op 7 januari!

Aanstaande zondag 7 januari is het weer zover. Onze traditionele Nieuwjaarsduik in het ijskoude … oh nee, heerlijk verwarmde zwemwater van het LACO zwembad aan de Baarlebossche. Het is weer de eerste zondag van de oneven maand dus weer tijd voor ons reguliere “gezinszwemmen” tussen 12:00-13:30 uur. Omdat dit de eerste keer is in het nieuwe jaar maken we natuurlijk een extra bommetje. Leden van de Wijkvereniging kunnen gratis komen zwemmen en wij zorgen weer voor een drankje en een versnapering na afloop. Komen jullie ook weer lekker feesten in het water?

Wanneer: Zondagochtend 7 januari 2018, 12:00-13:30 uur
Wie: Alleen voor leden v/d Wijkvereniging
Waar: Zwembad LACO aan De Baarlebossche
Kosten: Gratis voor leden o.b.v. onze ledenadministratie. Niet-leden betalen normaal entree aan de kassa.
Let op ! Kinderen zonder zwemdiploma onder begeleiding van ouders

P.S. Voor kinderactiviteiten hebben wij ook een KIDS-app waarmee we snel nieuws en informatie kunnen delen. Mail je naam en mobiel even naar info@wijkerenigingvelletri.nl als je aan de KIDS-app wilt worden toegevoegd.

Nieuwjaarsduik 2014

Geen nieuwjaarsduik in Scheveningen hoor…. (hoewel het er misschien nog wel eens van komt om ooit met een aantal stoere wijkgenoten op nieuwjaarsdag in de Noordzee te gaan springen). Nee, dit jaar beperken we de nieuwjaarsduik weer tot een sprong