Ophalen oud papier

Oud Papier lopers gezocht!

Als Wijkvereniging Velletri zetten we ons jaarlijks in voor leefbaarheid en saamhorigheid in de wijk. Dat doen we met diverse activiteiten en faciliteiten voor de doelgroepen: kids, jeugd, volwassenen en gezinnen. Dat kan echter niet zonder een gezonde financiële situatie. Om de 4 weken wordt daarom op dinsdagavond oud papier opgehaald door vrijwilligers van onze wijkvereniging. Het is voor ons een belangrijke  bron van inkomsten.

We komen echter nog een paar personen tekort, dus welke stoere mannen of vrouwen komen ons versterken?

Wanneer: 2x per jaar op dinsdagavond, 18:00-21:00/22:00 uur (in een 4 wekelijks roulatieschema voor 13 dinsdagen)
Wie:  Stoere mannen of vrouwen van de wijkvereniging (18+)
Waar:  in de wijk Velletri en het industrieterrein gebied
Dresscode:  werkkleding en veiligheidsschoenen
Let op ! Halverwege de route koffie met iets lekkers
Aanmelden: Stuur a.u.b. een mailtje

Planning oud papier 2018
1 x per 4 weken wordt het oud papier in de wijk opgehaald. U kunt uw papierbak op de stoep voor uw huis zetten. Vanaf ongeveer 17.00 uur komt men het papier ophalen. De opbrengsten komen ten goede van onze Wijkvereniging.

dinsdag 11 december

Wilt u ook meehelpen met het ophalen van oud papier? Met uw hulp kunnen wij samen leuke activiteiten organiseren. U kunt ons een email sturen.