Carnavalsbingo (dreumes t/m groep 8)

6 februari 2021 | 16:15 - 17:45 uur

Wie: Jongste leden van Wijkvereniging Velletri (t/m groep 8)
Kosten: Gratis
Opgeven: Meld je aan via info@wijkverenigingvelletri.nl vóór woensdag 3 februari (ivm inkoop). Vermeld in het bericht: (1) Namen en groep van deelnemer/s aan de bingo. (2) E-mailadres waar de link naar gestuurd mag worden.

Let op! Online via MS Teams, na aanmelding krijg je een link gemaild.

Beste Dikkoppen van Velletri,

Wat hebben we een pech de afgelopen tijd. Geen school, geen verjaardagen, geen feestjes en dus ook maar weinig carnaval dit jaar. Toch willen wij de zaterdag voor carnaval (6 februari) niet zomaar voor onze jongste leden voorbij laten gaan. Dus nodigen jullie uit om leuk verkleed achter de computer te kruipen en samen met ons een echte carnavalsbingo te spelen via teams. En hopelijk sluiten er nog bijzondere dikkoppen en puiten uit ons Puitenol aan!

Dus geef je op en je krijgt van ons een hyperlink om aan de online MS Teams meeting deel te nemen. Wij zorgen dat er een kant en klaar bingopakket bij je wordt bezorgd dus op tijd opgeven is belangrijk!

Dreumes t/m groep 2: 16:15 uur
Groep 3 t/m groep 8: 17:00 uur

Carnavalsbingo (dreumes t/m groep 8)

6 februari 2021