Digitaal bloemschikken

27 mei 2021 | 19:15 - 21:00 uur

Wie: Leden van wijkvereniging Velletri, en introducees.
Kosten: € 12,50 voor leden en € 25,- voor niet-leden (betalen bij inschrijving).
Opgeven: Ja, tot uiterlijk maandag 24 mei (ivm inkoop) bij Jolanda Kessel, Anna Melortlaan 12, 06-20951382 of jkessel1979@gmail.com. Vermeld bij uw aanmelding: Naam, adres, telefoonnr. en e-mailadres. Na inschrijving ontvangt u een Teams link.

Let op! Als u zich wel opgeeft maar uw betaling is niet tijdig (24 mei) binnen, dan komt uw inschrijving helaas te vervallen. Jolanda verstuurt een betaalverzoek zodat er digitaal betaald kan worden. Indien anders gewenst graag van te voren bespreken.

Voor onze volwassenen doelgroep is het gelukt om op een bijzondere manier een workshop bloemschikken te organiseren. We gaan een mooi bloemplateau maken (zoiets als op de foto) met de matrialen/bloemen die er op dat moment beschikbaar zijn.

We maken hierbij weer graag gebruik van de kennis en kunde van Jolanda Kessel, die via MS Teams de kandidaten helpt om een mooi resultaat te krijgen. Het is voor iedereen een nieuwe manier van cursus geven en krijgen, dus dat belooft een gezellige avond te worden.

Het bloemschikpakket kan worden opgehaald worden op donderdag 27 mei tussen 15.30u en 18.30u
aan de Anna Melortlaan 12. U dient zelf te zorgen voor een bord of taartschaal met een doorsnede van 30 cm waar het stuk op gemaakt wordt. Daarnaast legt u alvast een mesje, schaartje of tangetje klaar.

Digitaal bloemschikken

27 mei 2021