Filmavond

28 juni 2021 | 20:15 - 22:30 uur

Wie: Alleen voor leden van Wijkvereniging Velletri (helaas zijn er door de beperkte zitplaatsen geen introducés toegestaan)
Kosten: Gratis voor leden van wijkvereniging Velletri
Opgeven: Aanmelden per mail naar mirjamvanaken1@gmail.com vóór 24 juni. Vermeld de naam/namen wie graag komen.

Let op! Graag niet eerder dan 15 minuten voor aanvang van de film arriveren! Wees er op tijd bij want door de huidige omstandigheden mogen er maar 40 personen in de Utopiazaal. VOL=VOL.

Voor de volwassen leden van de wijkvereniging Velletri organiseren we een filmavond met de film ‘The singing club’.

Deze film is een komisch drama van regisseur Peter Cattaneo (The Full Monty) over vriendschap, familie en de kracht van muziek. Kristin Scott Thomas speelt de hoofdrol in dit op waarheid gebaseerde verhaal, dat wereldwijd vele andere vrouwen heeft geïnspireerd om samen te zingen.

De trailer vindt u hier op YouTube.

Filmavond

28 juni 2021