Klik hieronder op de naam van een activiteit of op een afbeelding voor meer informatie.
Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Helaas, deze activiteit is voorbij.

Gezinszwemmen

1 november 2020 | 13:15 - 14:30 uur

Wie: Alleen voor leden van Wijkvereniging Velletri, mits aangemeld.
Kosten: Gratis voor leden o.b.v. onze ledenadministratie.
Opgeven: Vooraf aanmelden bij organisator via app/sms. Helaas geldt deze keer vol=vol (max 30 personen).

Let op! Kinderen zonder zwemdiploma onder begeleiding van ouders. Maatregelen namens het RIVM: 1) Zorg dat je bij binnenkomst je zwemkleding al aan hebt. 2) Er mag na afloop niet gedouched worden. 3) De horeca is gesloten.

Traditiegetrouw organiseren we op de 1e zondag v/d oneven maand het “gezinszwemmen”. In verband met Corona is het wel in een aangepaste versie. Op zondag 1 november mogen onze leden wèl weer komen zwemmen bij LACO. Dit keer in de middag, dus een andere tijd dan normaal! Ook mogen maximaal 30 personen komen zwemmen, dus je moet je vooraf opgeven bij Joyce Dogge. Na afloop zal er helaas ook geen drankje/versnapering zijn, maar dat mag de pret niet drukken ?.

Gezinszwemmen

Datum: