Halloween puzzeltocht

30 oktober 2021 | 15:00 - 19:00 uur

Wie: Voor leden van de wijkvereniging

Op zaterdag 30 oktober kun je in je meest griezelige outfit een puzzeltocht lopen in Wijk Velletri! Als je goed zoekt zul je bij verschillende huizen in de wijk een stukje van de woordpuzzel kunnen zien. Deze staat afgebeeld op een poster (herkenbaar aan het logo van de wijkvereniging) met daarop een vraag en een aanduiding op welke plaats het antwoord moet komen in de woordpuzzel.

Zoek de 12 woorden, zet ze in de goede volgorde en los de puzzel op! Voor de allerkleinsten is er een bingokaart met alleen plaatjes. Deze plaatjes vind je ook op de betreffende poster. Zoek de 12 plaatjes en kijk of je bingo hebt!

Antwoordblad en bingokaart in bijlage.

Daarnaast vind je bij een aantal huizen een poster met de aanduiding ‘trick and treat’. Hier mag je aanbellen voor iets lekkers!

Van 15:00 – 19:00u zal de rebus zichtbaar zijn. Je kunt deze puzzeltocht zelf lopen/fietsen, op de plattegrond zie je de deelnemende straten waar je moet zoeken. Deelnemende straten: Zouavenlaan, Burgermeester van Drieslaan, Anna Merlortlaan, Romelaan, Muzenlaan, Mentanalaan, J.M. van Den Berghstraat, Broeder Christofoorlaan.

Halloween puzzeltocht

30 oktober 2021