Kookclinic

17 januari 2020 | 18:00 - 23:00 uur

Wie: Alleen voor leden v/d Wijkvereniging (18+)
Kosten: Leden betalen slechts € 10,- p.p., incl eten en drinken
Opgeven: Uiterlijk dinsdag 14 januari bij Andy van Tilborg, tel: 06-51280172 of via mail: andyvantilborg@gmail.com (max 16 pers, vol=vol)

Let op! Ingang via de zijpoort aan het Groene Woud

Heeft u ook als eens als een professionele kok een gerecht willen bereiden voor  een leuk gezelschap? In het nieuwe jaar bieden wij u wederom deze kans. Als lid van de wijkvereniging organiseert Andy van Tilborg (kookdocent aan de Hogere Hotelschool in Breda) voor onze leden weer een “kookclinic” in de keuken van Prinsentuin College. In groepjes maakt u voor het hele gezelschap een voor-, hoofd- of nagerecht onder begeleiding van Andy en Anne Linders – van Rossum (kookdocent aan het Prinsentuin). Aansluitend kunt u met alle deelnemers genieten van uw eigen gemaakte diner … en daarna uiteraard van de afwas ?. Schrijf dus snel in met buren en/of vrienden uit de wijk.

Kookclinic

17 januari 2020