Nieuwjaarsbijeenkomst

10 januari 2020 | 18:00 - 21:00 uur

Wie: Alle bewoners uit de wijk Velletri
Kosten: Gratis. Consumpties te verkrijgen met consumptiebonnen à € 1,00.
Inleveren: Kerstbomen afgeven tussen 16:00-19:00 uur op het basketbalplein
Oproep: Voor deze activiteit zijn we nog op zoek naar enkele enthousiaste vrijwilligers. Mail naar: info@wijkverenigingvelletri.nl

Sinds 2016 luiden we traditioneel het jaar in met een nieuwjaarsbijeenkomst en een kerstboomverbranding, waarvoor we u weer van harte uitnodigen. U bent welkom op vrijdagavond 10 januari om elkaar te ontmoeten, en om onder het genot van een hapje en drankje te genieten van een gezellig vreugdevuur, dweilbands en vertier. Vanaf 18:00 uur gaat de BBQ aan en kunt u hamburgers bij ons komen eten (op=op). Om 19:00 uur start de kerstboom verbranding. U kunt uw kerstboom vanaf vrijdagmiddag 16:00 uur inleveren of ’s avonds meenemen. De kerstboom eerder op straat leggen kan ook; die wordt dan vast al meegenomen door enthousiaste kinderen uit de wijk. Voor elke ingeleverde kerstboom ontvangt u een lootje, waarmee leuke prijzen te verdienen zijn.

Nieuwjaarsbijeenkomst

10 januari 2020