Sinterklaasactiviteit

21 november 2020 | 11:00 - 17:00 uur

Wie: Jongste leden van Wijkvereniging Velletri (t/m groep 5) met één ouder (het liefst zouden we heel het gezin uitnodigen maar we mogen maar met 30 personen in de zaal)
Kosten: Gratis (incl. presentje van de Sint)
Opgeven: Meld je aan bij Mijntje Mol vóór 11 november. Vermeld in het bericht: 1) Wie er naar de film komen 2) Welk tijdvak uw voorkeur heeft. Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail met een coupon voor een cadeautje t.w.v. maximaal 5 euro bij Marskramer Oudenbosch. Wij vragen u om met deze coupon (mag digitaal) iets uit te zoeken vóór 19 november.

Let op! Let op! Indien de huidige corona maatregelen aangescherpt worden is het mogelijk dat deze activiteit niet door kan gaan, hierover wordt u dan zo spoedig mogelijk geïnformeerd. We zullen dan binnen de kaders proberen een alternatief te verzinnen.

Zoals u zult begrijpen kan het sinterklaasfeest zoals voorgaande jaren helaas vanwege de huidige coronamaatregelen dit jaar niet doorgaan. Máár we hebben een leuk alternatief kunnen regelen in samenwerking met Filmtheater Fanfare en verwelkomen jullie graag bij de Sinterklaasfilm ‘de club van Sinterklaas’ https://www.declubvansinterklaas.nl/film/

Wij zijn ons bewust dat voor de allerkleinsten een film nog niet geschikt is. Vind u het leuk dat er toch iets wordt geregeld voor uw kind contact ons.

De sint zal ons dit jaar niet bezoeken maar zal wel enkele pieten langs sturen. Dus wij willen u vragen om net als voorgaande jaren zelf langs de winkel te gaan. Dit jaar hebben we gekozen voor de Marskramer in Oudenbosch.

Kom jij ook in je sint/pietenpakje gezellig naar de film?

Tijdvak 1  11.00 uur (30 zitplaatsen)
Tijdvak 2  13.00 uur (30 zitplaatsen)
Tijdvak 3  15.00 uur (30 zitplaatsen)
Duur film  67 minuten (zonder pauze)

Vanwege de huidige coronamaatregelen vragen we aandacht voor de coronaregels van Filmtheater Fanfare:

• Bij verdachte verschijnselen: thuisblijven!
  • Graag niet eerder dan 15 minuten voor aanvang van de film arriveren!
  • Gaat u thuis alvast naar het toilet, u kunt in het Utopiagebouw natuurlijk ook.
  • Bij binnenkomst even uw handen ontsmetten en de looproutes volgen.
  • De foyer is gesloten, eten en drinken is in de zaal niet toegestaan.
  • U kiest in de Utopiazaal zelf uw plaats op tenminste anderhalve meter van niet-gezinsleden en/of u volgt onze aanwijzingen.
  • U bent verplicht een mondkapje te dragen bij verplaatsing in het Utopiagebouw. Het mondkapje mag af wanneer u heeft plaatsgenomen op uw stoel, zolang de vertoning duurt. Kinderen onder de 13 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.

Sinterklaasactiviteit

21 november 2020