Als Wijkvereniging Velletri zetten we ons jaarlijks in voor leefbaarheid en saamhorigheid in de wijk. Dat doen we met diverse activiteiten voor onze doelgroepen. Dat kan echter niet zonder een gezonde financiĆ«le situatie. Om daar aan bij te dragen wordt om de 4 weken daarom op dinsdagavond tussen 18:00 – 20:00/21:00 uur oud papier opgehaald door vrijwilligers van onze wijkvereniging.

We zijn erg zuinig op dit voorrecht en willen het ophalersteam graag op volle sterkte houden. Als we een team hebben van 13 personen hoeft iedereen maar 2x per jaar te lopen, en ben je 1x per jaar reserve. We kunnen hiervoor daarom altijd stoere mannen of vrouwen (18+) gebruiken. Wil je helpen? Meld je dan aan als vrijwilliger hiervoor.

De ophaaldata zijn in onze Kalender opgenomen.