Het meest ideaal is als veel vrijwilligers, allemaal één of meer keer per jaar iets organiseren. Op die manier blijft het voor iedereen leuk, worden alle doelgroepen bediend en bereiken we samen betrokkenheid, saamhorigheid en bovenal veel leuke activiteiten.

Elke activiteit heeft z’n eigen organisatie commissie. Vrijwilligers kunnen zo zelf kiezen welke activiteitencommissies ze leuk vinden en wat ze daarbinnen willen doen. De één wil alleen helpen (commissiehulp), de ander wil graag organiseren (commissielid). Op het registratieformulier kunt u aangeven wat het beste bij u past.

Bij Wijkvereniging Velletri kun je op de volgende manieren “vrijwilliger” zijn:

• Commissiehulp  –  personen die alleen helpen bij de uitvoering van activiteiten.
  • Commissielid  –  personen die één of meer activiteiten organiseren en uitvoeren.
  • Bestuurslid  –  personen die alle activiteiten plannen en coördineren.